Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



fredag den 11. marts 2011

En ægte ildsjæl

Jeg har mødt en ægte ildsjæl, og jeg er imponeret – overrasket af energien og entusiasmen – sjælden har jeg da mødt en, der brænder så meget for det han arbejder med – oven i købet noget så spændende som produktion af æbleisvin – ikke ”æble i svin”, men ”æble isvin” – og så meget andet frugt og vin. En ægte ildsjæl, der er i stand til at involvere de rigtige personer (vandbærer), så der sker noget – fantastisk!

Hvor er det herligt, at finde ud af, at man deler interesse for et projekt med en ildsjæl – det give projektet saft og kraft – og det bliver ikke et projekt for projektets skyld, men et projekt der vil gøre en forskel – fedt! Også selv om det ikke har en bønne med vinproduktion at gøre. Jeg ser virkelig frem til samarbejdet!
Jeg har pludselig indset, hvorfor jeg på et tidspunkt har læst en bog om innovation, som hedder "ildsjæle og vandbærer" - har er basis for rigtig innovation :-)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar