Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



mandag den 19. marts 2012

Retro moderne

En gang i mellem kan man trække tingene så meget, at de faktisk bliver til en fordel……!

Retro-bølgen er over os – salget i genbrugsbutikkerne er stigende og diverse retro-designs genopstår. Og vips mit sommerhus, som jeg de sidste 15 år har haft planer om skulle have en ordentlig omgang – ja, det er pludselige top-moderne – hvor smart – hvorfor nu skifte de brune fliser, det rødbrune linoleum, og det brune gulvtæppe – for slet ikke tale om møblerne, nu det er som taget ud af en genbrugsbutik??? Desværre har jeg nået at få det brune te-stel med de store tunge tekrus og den gigantiske tepotte byttet ud med et yngre design – skidt, jeg kan jo altid aflægge genbrugsbutikken et besøg for at få tingene bragt tilbage til stilen – den rendyrkede retro stil.

Jubii – jeg er blevet retro moderne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar